1 haftadır nst de düzensiz sancılarım çıkıyor serum takılıyor hafifliyor ama sonra yine aynı ve dün muayene oldum 1 cm açıklığım olmuş sancılar yüzünden. 35+1 im henüz çok korkuyorum doğum başlar mı az da olsa bekleyebilir mi dünden beri uyuyamıyorum her an doğuracakmışım gibi hissediyorum. İyi şeyler duymaya ihtiyacım var 😢