Ftrhn Kızlar 1 Ekim 257 3 Ekim 731 Daha önce düşüklerim vs oldu bu eğer sağlıklı gebelikse iğneye başlayacağım genetikteki pıhtılaşma çıktı çünkü. Sizce nasıl cumartesi doktora çıkacağım sizce kese görünür mü gittiğimde 2 gün sonra
Guldane32 Ftrhn 1500 üstü olduğu zaman ultrasonla gözüküyormus ama sizi iğneye başlatır artık corapsrinle birlikte
Ftrhn Guldane32 inşallah hayırlsı ile bir an önce başlamak isterim. Çünkü çok zor günlerin oldu kalp atışı durdu falan daha önce. 2 gün sonra gideceğim bakalım ne diyecek
Guldane32 Ftrhn benim de bı düşüğüm bı kimyasal geçirdim şuan hamileyim kan sunlandirici iğne vuruyorum
Guldane32 Ftrhn ilk beta 50 ikinci 230 3 üncü 741 çıkınca doktorum direk igeneye baslati şuan 22 haftalık hamileyim