Nisbaral Kızlar ilk gebelik haliyle pek anlamıyorum arkadaşlarıma resim attım karnın aşağıda dediler zaman zaman kasık ağrım oluyor geçiyor, doktora gitmelimiyim acaba önemli bir durum mu
babyiscoming_ Nisbaral bu haftalarda aşağıda olmasıda kasık ağrısı da normal 🥰 bebek henüz çok yukarı çıkmadı googleden bakın isterseniz 19 haftalık bebek nerede diye
1prens1prenses_ Nisbaral benimde çok aşağıda 18+4 günlük hamilegim Ultrason da bile bakınca tam doktor sezeryan dikişim ordan bakıyor genelde bende merak ettm doktor diyo normal
Nisbaral @“Tiniminihanim1” babyiscoming_ teşekkür ediyorum normaldir tabi ağrısız geçirmeyeceğizdir ama bazen endişe duyuyor insan🙈😄 dün çok fenaydı gece yatarken sağda ağrım vardı şuan yok şükür
Nisbaral 1prens1prenses_ evet doktor bakınca aşağıdan bakıyor arkadaşlarım öyle diyince bi endişe duydum acaba normal mi diye☺️ sağlıklı olsunlarda inşallah
babyiscoming_ Nisbaral evet evet benimde öyle şuan tekme hissetmiyorum henüz, bazen kramp giriyor o zaman anlıyorum dönüyor kesin diyorum anlık çünkü geçiyor hemen sonra😄
Nisbaral babyiscoming_ ay ilk gebelik olunca neyin ne oldugunu bilemiyorum ben de detaylıya ne zaman gireceksiniz doktoruma sordum 21 de gir dedi iki hafta snraya aldım ben de randevu ☺️
babyiscoming_ Nisbaral benim takipli olduğum hastane 20-22 arası bakıyor o yüzden haftaya gideceğim en son kontrolümün üzerinden 1 ay geçmiş oluyor tam doktorda detaylı bakarız gelince demişti 20 de bakılacak yani 🥰
isimsizdir Bebek aşağıda oluyor zatn ilk kızımda biraz yukaridaydi bunda aşağıda olunca bende endişe etmiştim doktor bile aşağıdan bakıyor korkma ama kontrolde yine sorabilirsin
Nisbaral babyiscoming_ hangi hastaneye gidiyorsunuz benimde bir ay geçmiş oluyor ama dışarda yaptırıcam ☺️