monica50
Bende pazartesi günü aile hekimine beta öğrenmek için gitmiştim. Direkt hamilelikte yapılan kan tahlillerinden yapmış. Ve ben 3 gün boyunca beta sonucumu bekledim. Ama yok. Sorduğumda da evdeki idrar testinde pozitif çıktıysa vardır o yüzden gerek duymadim dedi😂 Ben şok🥴