Nonamea Kızlar merhaba benim eşimle kan uyuşmazlığım var ben (0rh-) eşim (A+). İlk hamileliğim ve doktor bunun için iğne vurulacağını söyledi. Benim bildiğim ikinci hamilelikte iğne yapılır. Bunu yaşayan var mı?
mlkkk Nonamea ilki ikincisi üçüncüsü yok hangi bebeğin kan grubu seninle uyumsuz olacağı bilinemez yaptırmanız lazım
Kara22 Nonamea aynı şekilde bizimde öyle 3 gebeligimde de igne oldum benim 0- eşim a+ her gebelikte yapılıyor iğne
Ngsngetnsgng Nonamea hayır kan uyuşmazlığı var ise her hamilelikte bir sıkıntı olmadığı sürece gebelikte 7 ayda iğnesi yapılır bnm de kan uyuşmazlığı var ilkinde yaptırdım şimdi bunda da yaptiricm
Merve-metin Nonamea bende de kan uyuşmazlığı var eşimle aramda ilk hamileliğim 28.haftda aşı vurulacak
Nhrr Nonamea ilk gebelikte eğer öncesinde bir kanama olmazsa 28. Haftada yapılması gerekir. Doğumdan sonra da bebeğin kanı pozitifse yine yapılması gerekir 72 saat içinde. Bu iğneler ikinci gebeligi koruması için yapılıyor. Her gebelikte vurulan iğneler bir sonraki gebeliği koruyor.
Flowermom0 Nonamea her hamilelikte yapılıyor. İlk hamileliğimde oldum. Geçen kontrolüm vardı doktora sordum yine olucammi dedim. Tabikide dedi. İğnenin etki süresi 12 hafta. 12 hafta snea etkisi geçiyor . Yani her hamilelikte yapılmalı dedi
Badehandekuzey Nonamea hepsinde vurulmak zorundasın ( düşük bile yapsan sonraki bebek için vurulacaksın) ve bebek doğduğunda senin kan grubun değilse yine iğne vuruluyorsun