Kızlar geçen ay kimyasal geçirdim. Bu ay 2 gün önce test yaptım fotoğrafını atmıştım buraya silik 2.çizgi vardı. Şimdi 2 gün geçince çizgi koyulaşacak mı diye bi test daha yaptım ilkinden daha silik çıktı. Var olsaydı bence koyulaşırdı. Teste bakıp ağladım resmen. Hiç ümidim kalmadı bu aydan. Elendim anlayacağınız