Sevgili anneler, 3 yaşında bir oğlum var ve 4 aylık hamileyim. Şimdiden düşünmeye başladım ve işin içinden çıkamadım. Sanırım bu sorunun net bir cevabı yok ama sizinle de paylaşmak istedim. Yeni doğan bebeğe tabi ki ilk başta çok ilgi göstermem gerekecek ihtiyaçları olacak ama onunla ilgilenirken aklım sürekli oğlumda kalacak. Ama oğlum tekken bütün sevgimi ve ilgimi sonsuz onunla paylaşmıştım. Bu gibi şeyler düşündükçe ya ilk çocuğa ya da ikinci çocuğa haksızlıkmış gibi düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Sanki hep ikisi arasında kalacakmış gibi hissediyorum. Sizce eşit sevgi gösterebilir miyiz