Akide normal Doğumunda riskleri var. Sezaryen olman gerekse onun da riskleri var. Şahsen ben epidural yaptırma taraftarıyım o kadar ağrıyı acıyı saatlerce çekmenin manası Yok. Çoğu Doğum çok yavaş ilerliyor. Ağrısız Doğum en iyisi diye düşünüyorum. Doktorunla konuş bu konuyu o seni daha iyi bilgilendirir.