Brconr Kızlar burda dün başlık açmıştım kese gözükmediği için bugün doktora gittim vajinal muayenede keseyi gördü 8 mm dedi başka bişey demedi sizce nasıl ? Son adetim 24 Ağustos bu arada
Dfnsyn Brconr 5+0 da kesem 6 mm çıkmıştı doktor gayet iyi uyumlu demişti 🤍 7+0 da kalp sesini dinledik, şimdi 17 haftalık olduk 🙏🏻 sizin de gayet iyi 🌸
Goktug16 Brconr 25 ağustosta benim son adet tarihim benim kese gözüktü ama dün kan verdim değerim 2986 çıktı düşük galiba bugün gel bakalım dedi doktor keseye
Goktug16 Brconr gittim kese büyümüş sağlıklı gebelik dedi 3 hafta sonra kalp atışı için gel dedi beta böyle çıkmış dedim kese gözükünce beta pek önemli değil dedi biraz rahatladım