Kizlar İstanbul Anadolu yakasındayiz. Doktorum nemrut bir kadın başından beri özel hastanede aynı doktora gidiyorum. Yani samimiyet alamadm. Sancı cekecegim doğum yapacağım zaman da bu kadın böyle suratsız olursa işimi zorlastirir gibime geliyor. 33. Haftadan sonra sizce hastane doktor değişmek mantıklı mı. Bide ebe bir tanidigim var bari doğuma o girsin dedim o farklı hastanede çalışıyor doktorum hayır olmaz dedi. Yani ona giren çıkan ne ise bilemedim çok sinirlendirdi beni. Arkdam ucret falan da talep etmiyordu. Akıl verin😓