Asmklc Ben normalde sosyal ve rahatima duskun birisiyim gun icinde yatip uyuyabilirim ve birazda üşengeçim arabasiz biyere çıkmak bile beni zorluyor mesela.Anne olunca naparim bilmiyorum:)SİZ NE DURUMDASINIZ ZORLANDINIZ MI -
babycom456 Asmklc benim arkadasım vardı oyle , 40ı cıkana kadar annesi aldı bebegın altını , biyerlere gideceği zaman ya annesine bırakıyo cocugu yada teyzelerini götürüyo yanına , cocuk ortada büyüdü desem yeri öyle yani canım
Gzm34 Asmklc valla bende öyleydim 11 gün önce doğum yaptım gözünüzü korkutmayayım ama asla uyku uyuyamadım ki annem erkek kardeşim ve eşim yardımcı oldukları halde. İlk günler zaten ağrı vs oldu bebeğe alışmaya çalışma durumları. Şimdi de gaz problemi yaşıyoruz bu gece sabaha kadar uyumadı bizi de uyutmadı. Lohusa halini derinden yaşıyorum elimde değil o uyumayınca ağlayınca meme reddi yapınca vs ben oturup ağlıyorum eski hallerimi özlüyorum sonra Allahın gücüne gitmesin diyorum sağlıklı sonuçta yavrum. Bir gün geçecek bu durular biliyorum ama işte insanın elinde olmuyor umarım alışırız :)
Periiiii_06 Asmklc Aşkım bende öyleyim rahatım aşırı rahata alışmışım yemek bile çok nadir yapıyorum eşime sürekli orda burda gezen bir tipim şuan hamileyim doğuma 11 gün kaldı.. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. Bakalım napıcaz
Kocamanailem_ Çocuk doğduktan sonra rahatlık filan hikaye 😂😂 tüm düzen alt üst oluyor uyumak filan hak getire. Kızım 3 yaşında , 15 haftalık da hamileyim diyeceklerim bu kadar 🤣