Cansu-2600 Asmklc Hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Allah inşallah bizim de son 19 şu anlık normal gözüküyor o yüzden bekleyeceğiz 🥰 37+2yiz
selencinaar Asmklc 118 bizimde heyecanlı bekleyiş sürüyor kızımla tabi serklajlı olunca daha bir gergin süreç ama olsun 🤭🥹 herkes sağlıcakla kucaklasın🙈
Asya-asel 84 görünüyor ama sezeryan 14 gün önce olduğu için 69 kaldı 4. Bebeğim erken gelmezse🥹🫣 28 haftalık şuan oğlum 🧿🥰
Gizemx20 Son 20 ama erkek gününü geçirir diyorlar geçirmemesi için elimden geleni yapıyorum doğurmak için 😂