En_Naz gzm_42 benimde son 11gün ve ben hastayım ilaçta kullanıyorum ama ne öksürüğüm ne gripbim geçmedi 😞 ne yaptıysam olmuyor
gzm_42 En_Naz ay tüh çok aksi olmuş canım ya inşaallah o güne kadar biran önce toparlarsın dut kurusu kaynat iç grip için bol bol c vitamini al meyve ye canım
68pembemavi01 Asmklc 20 gün kaldı nasip olursa inşaAllah zaman su gibi geçiyor. birde evde 2 tane cocuk olunca ekstradan cabuk geçiyor 😂
Tuzlimon1 Asmklc hemen hemen aynıyız o zaman bende uygulamaya göre 50 😌 sezaryen olacağım için 35-40 arası 💕