Adete 2 gün var. Dün ve önceki gün kaset test yaptım negatif. Dün akşam kahverengi leke geldi ve hala peçeteye geliyor. Adet kanaması henüz olmadım. Normalde ağrıyla gelir ama hiç belirtim yok. Sadece göğüste sızı ve hassasiyet. Nolur hamile olayım yaa 😞