Kızlar her ay yumurtladığımı anlardım kasık ağrısı ve akıntı olurdu.iki aydır Bebek istiyoruz ve anlamıyorum.bu ay da tatldeydik takvime göre o günlerde ve havuza vs çok girdik.ben havuza girdiğim için akıntı oldu diye düşündüm.kasık ağrısı olmadığı için.bunu yaşayan vae mı.yani bana göre yumurtlamadım bu ay .ama doğurganlık geçti takvime göre.bilenler yazabilir mi.bat 14 Ekim