Hasibeeee Kızlar sabah uyandım kanlı akıntım geldi sonra biraz uzandım az önce yine kanlı akıntım geldi ve belimden ağrı vuruyor 10 saniyede falan geçiyor doğum mu başladı acaba 39+4 haftalık hamileyim
Nnmm Hasibeeee kanlı akıntıya genelde nişan gelmesi derler ama sen yinede git doğum başlamış olabilir haftan doğum için uygun çünkü hadi bakalım allah bi avazda kurtarsın inşallah eğer doğum başlamışsa
Sude55 Hasibeeee nişan gelmiş olabilir bebeğin hareketlerini takip edip evde daha çok sıklasincaya kadar bekleyin derim ben bı duş faln alın sonra belli olur zaten ama bebek hareket ediyor mu bakın hep
Hasibeeee Ruyagibi1 adet kanı gibi değil akıntının içinde lekelenme tarzında ama sabahtan beri belli aralıklarla sancım var
Ruyagibi1 Hasibeeee nişanın gelmiş canım sıcak bir duşa gir ağrılarıni takip et 5 dk bir olana kadar merdiven felan in çık pilates yap 5 dk bir olunca direk hastaneye git yoksa sürekli Altan muayene ve nst ye maruz kalırsın benden demesi 🫤