Busra1806 Merhaba ben etlik şehir hastanesine gidiyorum kontrollerime ikinci gebeliğim sezaryen olacak o yüzden . Bana çok iyi dediğiniz asistan değil kendi ilgilenen bir doktor varmı önere bileceğiniz . Ömer Osman hoca vardı ama başka bölüme gitmiş sanırım .