gamzebngaa_dmr sweetmom_ nasıl 8. haftada söyledi ya ben 14 haftalık olmak üzereyim sırf yanılma olmasın diye 16. haftayı bekliyorum maşallah 🧿😂
sweetmom_ gamzebngaa_dmr bende hiç anlamadım kayınvalidemle gittik doktorum cinsiyetin ne olduğunu biliyorum dedi ama soylemicem dedi kayınvalidem de yol dedi sen söylemeden gitmeyiz dedi. Bebek erkek dedi öyle de çıktı. Hahajhaha şok oldum bende şaşırmıştım
Hamileeee Beyza_12 en çok sevındıgım durum bu kım olursa olsun rabbbım her isteyene bır kız bır erkek evlat duygusunu yaşatsın kızı erkeği yok tabı hepsi can ama ıkı duyguda tadılmıs oluyo 🥰sağlıkla kucağınıza alın ınsalllh
Beyza_12 Hamileeee başından beri erkek hissediyorum ama ben aslında kız istiyodum kızima arkadaş olsun diye kız kardeş olması çok farklı çünkü 🥰ama sonra düşününce dedim ki bı daha çocuk sahibi olacak miyim doğuracak miyim belli değil rabbim ikisini de tatmami istemiş Allah hayırlı evlatlar versin hepimize eli ayağı düzgün sağlıkli olsun inşallah 🤲🏻
Kbr-cftc6 Gokturkmom_ Bende aynıyım sizinle. Haftaya gideceğim daha 15 hafta olacağız inşaAllah gösterir. 🥰 Birde özele mi gidiyorsunuz yoksa devlet mi
melikensar Gokturkmom_ 7 haftalığız bizde sabırsızlıklar o günü bekliyoruz 🥰 bir oğlum var bir de kızım olsun isterim nasipse ☺️
OzgeDrgtlu Gerçekten okuyunca şaşırdım büyük çoğunluk erkek demiş,12 ci haftada kızım olacağını öğrendim hep bir kızım olacağını hissediyordum ilk bebeğimiz 😍
Edanurylm Dursunbebek Maalesef bende bilmiyorum gidince öğrenecem çünkü ilk defa gidecem ilk gebeliğim de gitmedim
Kbrkbr123 Gokturkmom_ 14 haftada öğrendik oğlumuz olucak inşallah🩵 Şuan 18.haftadayız. Bu sene erkek senesi diyolar sanırım doğru
Merii52 Gokturkmom_ 13. Haftada bir kız bir erkek gibi dedi doktor ikizlerim için tabii ki kesin değildi, fakat 16. Haftada ikisininde erkek olduğu kesinleşti😍