Merhaba kızlar benim ilk gebeliğim 4+4 teyim. Pıhtılaşma sorunu bendede var clexane kullanmam gerekiyor ama perinatolog bana önce kalp atışını duymamız lazım sonra başlayacağız dedi acaba geç mi kalacağım? Başlamam gerekiyor mu? Birileri yazabilir mi?