Merhaba arkadaşlar 35+3 haftalık ikizlere hamileyim safra asidi değerim 11.9 çıkmış bu değer sıkıntılı bir değer mi acaba geçenlerde bir arkadaşı acil ameliyata almışlardı ama değer nasıl bir değerdi unuttum korktum o yüzden sormak istedim eşimin şuan işi var o yüzden gidemiyorum da hastaneye bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim