b-bg kızlar bir önceki günden beri hareketlerini az hissediyordum bu sabah kalktığımdan beri bebeğim karnınmı değil de alt kısmı tekmeliyor pelvik bölgesi oluyor sanırım bu normal mi
Miniklerinannesiyim b-bg o haftalar bende de öyleydi ve doktor poposunu tam oraya koymuş dedi merak etme 28de yukarı cıkıor.🥲
Rabia5115 b-bg canım bende 27 haftalıgım aynı şekilde sürekli aşagıyı depikliyor şuan pozisyon olarak kafası yukarda ya ayaklar aşagıya denk gelebiliyor normal bide ben serklajlıyım dikişim var hep dikişime dogru vuruyor bayaga agrılı oluyor zaten
b-bg Rabia5115 bende pozisyonu böyledir diye düşündüm ama yinwde korktum aşağı mı indi acaba diye 3 buçukta randevum var doktora gideceğim ama endişelendim
Marlaa Benim haftan da yakın size ben de aşağıda hissediyorum tekmelerini. Ama sanki hep böyle gibiydi çok sorun etmemiştim. Yine de aklımızda bir şüphe varsa buradakilere güvenmeyip acile gidin bence
b-bg Marlaa benim karnımın üstünde ve ortalarında oluyordu hep hareketleri şimdi aşağıda oldu hastaneye gideceğim bakalım iniallah bir soru. yoktur