anne ne yaşarsa bebek de onu direkt yaşıyor canım örneğin doğumda anne ıkınırken nefesini tuttuğunda bebeğin de nstdeki kalp atışları hemen yavaşlar. sen grip olduğun için bebeğin de şu an enerji harcamıyor dinlenmeye geçmiş durumda. merak etme sen içini rahat tutup hızlıca iyileşmeye bak