Ndtrkd ysmnctn canım bı bı akrabam orda yaptı normal 830 tl sezeryanı bılmıyorm bende orda yapmayı dusunuyorm çok met edıyolar
semos1240 ysmnctn bende 34. haftamdayım selda hanıma gidiyorum. yalnız 2 gün olan yatışı 1 güne düşürdüler yetiyor diye evet genelde yetiyor ama sonuçta ameliyat oluyoruz ondan 2 gece şuanda 2. gece kalırsan eğer 650 tl ekstra dan talep ediyorlar. :(
ysmnctn Ndtrkd evet ilgi cok iyi diyorlar kontrollerime oraya gidiyorum ama fiyat bilgisi almayı unutuyorum hep telefondada bilgi vermiyorlar
ysmnctn Ndtrkd cok memnunum cok tatli bi kadın ucretler 75 tl karttan cekersen 15 nakit aliyolar kalani karttan cekiyolar
Hangihilis Beylikdüzü Kolan hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum fakat yanında kalacak refakatçi başına 160 lira gibi bir para istediklerini duydum bilgi sahibi olan varmı