Zuleyha_18 Danışmanlık alıp mamayı bırakan var mı aranızda yada tanıdığınız biri filan var mı ?? Danışmanlık almayı düşünüyorum da gerçekten işe yarayacak mı merak ediyorum boşuna para vermekte istemiyorum açıkçası ?
Nur1126 Zuleyha_18 internette temas dernegiyle iletişime geç derim ben ordan danışman bulup meme reddini yendik
bahardaa Zuleyha_18 devlet hastanesinde ücretsiz emzirme danışmanı var bana çok yardımcı oldu hem tek gittim hem bebekle emzirme yaptık
Zuleyha_18 Melek3675 ya bende bir tane buldum memnuniyet mesajları da çok başlamayı düşünüyorum ama para tuzağı mı yoksa gerçekten böyle bişey var mı onu merak ediyorum