bebiskom merhaba kizlar ben hem hamileyim hemde 9 bucuk aylik kizim var.yaklasik 1 ay sonra anne sütünü kes dedi doktorumuz.mamaya basla artik dedi bende anne sutunu kesmesemde mamaya illaki baslicam kizim biberon tutamiyor bugün birde kasikla yedireyim dedim once istemedi sonra yedi 90 ml kadar verdim ama ne kadar vermem gerekiyir bilmiyorum..
sudamlasi bebiskom 90 cc yi 1. 5 aylık bebeğim içiyor.. Mama kutusunun arkasında yazar ne kadar içeceği.