Kumru82 7+5 canım benimde aynı öyle oluyor hatta ilk zamanlar (5haftalıkken) kahverengi oluyordu hep sonra açıldı rengi ilaç da yapar dedi doktor akıntı böyle afedersin açık bir renk. Ağızdan alınca ilacı baş dönmesi yapıyor çok sarhoş gibi oluyorsun bi kaç saat. fitil de olmuyormuş ondan da öyle demiştir belki.