Aysedgrlikrkmz Esraayn_ Allah’ın izniyle ben de varım 5+4 🙏🏼🥰 her birimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah Rabbim 🙏🏼
Selcen Allah nasip ederse ben 6+2 olduk ana daha bebeği ve kalp atışını duymadım bu hafta gidicem inşallah hayırlısıyla duyarım dua edin siz kaç haftalık duydunuz?
Esraayn_ Selcen İnşhallah bebeğimizin kalp atışını duyucaz en yakın zamanda , bende daha duymadım. Bizde bugun 6+0 haftalik olduk🙏🏻🤰🏻
sydaylmaz Yaaa akşam kustuktan sonra bogazıma bişey oldu sanki bişey takılı duruyo sabaha kadar kramplar girdi mideme çok kötüydü 8+1 hamileyim
Esraayn_ sydaylmaz Bol su tüket canım, kusunca banada öyle oluyor bide kasıyoruz ya kendimizi. Sürekli su ve süt 🥛 iç iyi gelir inşhallah 🙏🏻
Kumru82 Aysedgrlikrkmz Bende 5+5 oldum canım nasılsın dün aksam hastaneye gittim hafif kahve lekelemeler oldu doktor cok norml 12 haftaya kadr dedi progestan verdi sende durumlar nasıl
Aysedgrlikrkmz Kumru82 kuzum bende bşy yok daha çok şükür olmasın da eşim yok ailem uzakta 😔 ben kendi başıma tedirgin olurum ilk gebeliğim Allah korusun hepimizi 🙏🏼 Sürekli uyumak istiyorum ama uyuyunca da baş ağrısı yaptı sersem gibiyim 🙄 sen nasılsın
Glshmnnmkm Kumru82 bende de oluyor canım Progestan kullanıyorum azaldı biraz daha ama iş falan yapınca çok yorulunca yine oluyor doktor dinlen sürekli dedi rabbim hepimizin yavrusunu korusun 🙏🏻