Arkadaşlar merhaba. 36+4 haftalık hamileyim, son günlerde çok fena kaşıntılarım olmaya başladı, internette araştırdıktan sonra kolestaz şüphesiyle direkt doktoruma başvurdum. Kan verdim safra asitlerime bakıldı, karaciğer enzimlerim yüksek çıkmış ama safra sonuçları yarından sonra çıkacak. Doktorum bebeği riske atmamak adına 37. Haftada doğumu başlatabiliriz dedi. Var mı böyle bir şey yaşayan, benim kaşıntılarım önemli değil ama bebeğime bir şey olmasın yeter ki. Bu kolestaz denilen rahatsızlık bebek için çok tehlikeliymiş. İnşallah sağlıcakla gelir. Sürekli hareketlerini kontrol ediyorum anksiyete oldum resmen 😔