dilaraulusoy Beydanur01 canımm ilk hamileliğimden hatırlıyorum bebiş artık büyüyor ya ister istemez yeri darılır ara ara öyle olması normal ama bir kaç gün hiç hissetmezsen doktora git
Sclozdgru Beydanur01 bende 34 girdim ama günü gününü tutmuyor 2 gün az haraket hissettim dün de mesela çıkacak gibi çok haraketliydi sanırım ortaları yok 😀 hayırlıca sağlıkla kucağımıza alalım inşallah zamanında gelsinler 🥰
Emos42 Beydanur01 2 3 normale dönüyor düzeliyor sonra yine azalıyor doktorum yeri çok daralmış dedi ondan galiba günü gününü tutmuyor
Hayalimmm42 Beydanur01 aile saglıgı yakınsa oradada kalp atışlarını dinliyorlar bes dk gidip dinlet hastane uzaksa
Tugcecimbisn Beydanur01 benim azalmıştı o zamandan beri de az 37 oldum yeri daraldığı için öyle olduğunu söyledi doktor
Betul_ela0 Beydanur01 benimde o haftalarda bi azalma oldu 2-3 gün sonra enerjisi yerine geldi geçen günlerdede yine bi azalma oldu bugünlerde yine düzeldi çoşmak için enerji topluyor heralde 😅şuan 34+6 haftalığız
Emos42 Beydanur01 ama benim Sadece hareket azaliyordu üstteki yorumlarda hiç etmiyor yazmışsınız galiba minik kıpırtılar bile olsa hissetmezseniz bence bir doktora görünün