36-37 haftalarda bir anda tansiyon yüksekliği sorunu yaşayanlar oldu mu? Tam idrarda protein iki kere bakıldı negatif cıktı. Gün içinde 13/8 14/9 12/8 13/9 11/7 bu şekilde değişiyor özellikle geceleri daha normal tansiyonum. Şuan ölçtüm mesela 12/9 cıktı. Bu durumu yaşayanlar oldu mu neler yaptınız?