BaharErol
Arkadaşlar merhaba, 37. Haftamı tamamlamak üzereyim çok şükür hamileliğimde şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım gerçi şuan da da bunu bir sıkıntı olarak görmüyorum ama başkası da böyle bir durum yaşadı mı merak ediyorum açıkcası. Normalde elde ve ayaklarda şişme veya ödem oluyormuş gebelik de. Ama benim sadece sol ayağımda şişme var sağ ayağım sapasağlam ☺️ Tek ayak şişmesi yaşayıp da doktoruna soran oldu mu hiç? Son 1 haftadır bu kadar şişti açıkcası çalışırken sadece bilekler de oluyordu, acaba evde rahat durdukça mı şişme oldu 🤔 bir de şimdi üst tarafı biraz acıyor şişmeye bağlı olarak var mı böyle durumla karşılaşanlar ya da bir çözümü olanlar?