Sydaglsen Kayramelisa97 doğumun ertesi günü doktorumun tavsiyesiyle korse kullanmaya başladım ben. Sadece bele takılan korselerden değil ama şortlu yada kilotlu olanlardan
Cicianne55 Kayramelisa97 ben doğumdan 3-5 gün sonra şortlu giymiştim. Ben dikiş ağrısı çok çektim, giydikten sonra Dikiş ağrılarını azalttı göbeği toparladı ama çok uzun süreli giymiyordum. Gün içinde 3-4 saat max 5 saat. Gece yatarkan falan çıkarıyordum.
Menesadogan Gamzeli_03 dikişler için zaten önermiyor ama hamilelik döneminde iç organlar yer değiştiriyor doğum olduğu zaman iç organlar yerlerine geçiyor korse taktiğin zaman engel oluyor ağri çok oluyor onun için doktor önermiyor
Gamzeli_03 Menesadogan kimi hafta gelince takmak istiyor i sıkıntı ben 5 ay oldum bur kaç saat takıyorum
Menesadogan Gamzeli_03 senin baya geçmiş senin şimdi takman sorun olmaz yeni doğum yapmış biri için doktor izin vermiyor burda böyle türkiyrde nasil bilmiyorum
Gamzeli_03 Menesadogan malesef bazı doktorlar çok erken izin veriyor bazı doktor da 40 sonrası öneriyor ben takmadim sıcak bir yandan emzirme çok zor oluyordu ara ara takıyordum bugün yeni den başladım ve artık zayıflamak istiyorum kendimi kötü hissediyorum 😭🤦🏻♀️