Feyzanurguc Beyza0396 doğum başlamıştır o zaman yada bi arkadaşımda olmuştu doğumdan sonra da gelmişti çok anlamsız bir şekilde doktora gittiğinde bazen böyle olabildiğini söylemişlerdi kan testi bakmışlardı her şey normaldi ?
Leylaaa_46 Beyza0396 kaç haftalıksınız ? Doğum başlamış iyice bitmesini beklemeyin enfeksiyon olur bebeğiniz . Doktorunuzla görüşmeniz lazım
Nhrr Feyzanurguc ilk gebeliğim de hastahanedeydim benimde kanlı gelmişti doktor nişan ile birlikte suyun gelmeye başlamış demişti.
Feyzanurguc Beyza0396 kaç haftalık gebesiniz birde kaç haftalık olursanız olun kanlı gelmesi normal değil su şeffaf olur bence doktorunuzla konuşun yada hemen hastaneye gidin ne kadar süredir geliyor miktarı ne bunların hepsi önemli şeyler
Tomucuk12 Beyza0396 suyunuz geliyorsa burada ne işiniz var hanımefendi gitsenize hastaneye hiç mi bebeğiniz düşünmüyorsunuz enfeksiyon diye bir şey var
Beyza0396 Tomucuk12 neden korkmiyim sabah zaten hastanedeyim su gelmesi sisteme yazdimda yeni gelmeye başladı
Beyza0396 Leylaaa_46 doğurdum erken geldi miniğim 36haftaya yeni girmişti şuan solunumdan dolayı yogunbakimda
Ayaz_Aybars_mom Beyza0396 gecmis olsun cnm haftan normlmis neden yogunbakma aldilar ki seker flnmi vardi o haftalarda solunumu duzelms olmasi lazim diye biliyorum ama