Asiye123 Kızlar hamileliğim biraz zor geçiyor ev işleri çok aksıyor bu yüzden robot süpürge almaya karar verdim ama hem hesaplı hem kullanışlı birşey istiyorum onerebileceginiz bi marka varmı rica etsem
Sna1244 Asiye123 ben tefal 75s kullanıyorum gerçekten çok memnunum evde 3 süpürgem var en memnun olduğum o gerçekten
Defnezumramom Asiye123 roboroc Q7 görümcemde var oda memnun tefal xiamio falan hikaye bu 2 firmanın ürününü satıyorduk çalıştığım yerde servisi çok sorunlu sıfır sattığımız ürünün bozuk olduğunu bile biliyorum ben
Cemre44 Ben roborock Q7 kullanıyorum hamileyken de çok işime yaradı. Şimdi doğum yaptım o kadar çok kullanıyorum ki o süpürüyor ben arkasından siliyorum kafam rahat. İyi ki almışım diyorum doğum sonrası daha çok kullandım
Sna1244 Eliifcey silme aparatını takın uygulamaya girip otomatik diyip başlatın o rutin devam ediyor hem süpürüp hem silmeyi yapıyor aynı şekilde çalışıyor değişen hiç birşey yok yani
Cemre44 Mervecimbidur evet diğer markaları bilmiyorum kıyas yapamam ama çok memnunum ben şükrediyorum her gün,😀
acelya01 Ay 5yildir var bı ben mi memnun değilim şu supurgeden ya kizlar içime sinmiyor ne supurmesi ne silmesi 😔
Zeynepppp34 Bende de ixaoimi s10 plus var çok memenunum iyi ki almış eşim gerçekten eğer eşim almasaydı ben gerek duymazdım . Ama yerde ne toz ne kir hiçbirşey kalmıyor harika 🤩