Sema_nur60 basin sagolsun canim rabbim evadini sana bağışlasın rabbim kimseye yasatmasin bende 27 haftalık erken doğum yaptım sezeryan ile 5 gün sorna kaybettim benimde doktorlara göre yaşaması mucize yaşamaz dendi dedikleri doğru suan bende hamileyim 12+1 günlük bende aynı şeyler yasarmiyim diye cok korkuyorum ama doktorum düşünme diyir üst üste yaşaman sitres yapma diğer gebelikte ki sorun detaylida cikti herhalde bunuda detaylı cekinene kadar rahat edemem belki bilmiyorum rabbim bu evladimizi sağ saglim kucağımıza almayi nasip etsin inşallah sorunsuz rabbim kimseyi evladı ile sınamasın inşallah