ElifSencan123 sudemdgn 39+4 üm ve bu benım 3.normal doğumum olacak inşallah. İlki 39 da ikinci 37 de gelmişti ama bunda hala bir belirti yok sanırım ne yapılırsa yapılsın bebek kendi gelmek istediği zaman gelıyor
sudemdgn 1907sed çatı muayenesi yapıldı hiç bir açılma yok, karnın da düşmemiş, çocuk doğum kanalına inmemiş dedi:(
1907sed sudemdgn aynı durum bende de var rahim ağzın yumuşamış ama çocuk kanala girmemiş yüzü aşağı bakması gerekirken terse bakıyormuş o gelmesini engelliyor olabilir dedi çok sıkıldım beklemekten son günler hiç geçmiyor
ElifSencan123 1907sed yok hatta 10 gün sonraya gün verdi bıde gidince 40+2 olucam sordum ama 41 e kadar bekletirim dedi sonrası içinde bır açıklamada bulunmadı öyle merak ediyorum ki ne zaman doğacak diye 😔
1907sed sudemdgn benim de öyle 😂 bu cumartesi sezeryana gün verdi ama ben istiyorum kendi normal doğum ile gelsin Allah yardımcımız olsun 🥹♥️