Premsescik Dün 28 di beta hcg bu akşam yine kan verdim 50 olmuş sağlıklı yükseliyor değilmi pazartesi yine kan vericem
Leylaaa_46 Premsescik evet güzel 2 güne 1 kan verin düzenli ise 1 hafta sonra doktora gidin kese görünür hayırlı olsun