İyi geceler kızlar resmen uykularıma veda ettim. 34+1 deyim bazı zamanlarda sanki regl olacakmış gibi sancım oluyor kısa süreli bugün de pazara gitmiştim eksiklerimi tamamlamak adına çok yürümüşüm herhalde inanılmaz bacaklarım ağrıyor dayanamadım parol içtim. Cuma doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek ama dertleşmek için buraya yazıyorum benim gibi olan gebeler var mıdır🥹