kuzeyinannesi24 Kızlar 2 ay aşısı oldu verem karma bi aşı daha 3 tne ve sonrasında 2 gün hiç kaka yapmadı yaptığında da bugün böyle ilacımsı koku vardı kakada normal mi başına gelen varmi
ngksu kuzeyinannesi24 bizimkinde de oldu biraz sürdü sonra geçti hatta kırmızı çok ufak kan bile vardı int süt alerjisi vs dedi ama 1-2 kaka sonra geçti bende dikkate almadım doktora falanda sormadım öyle olunca