Banuu19 inanın korkutmak için yazmadım , yani benimde ilk doğumumda ve aradan 4 ten fazla yıl geçti ama o travma hala tam olarak geçmedi bu hamileliğimde sırf bu yüzden erkek doktor seçtim vs. başka şehirdeyiz artık zaten , yani tabiki siz memnunsanız diyecek bişey yok sonuçta kadının iyi doğurttuğu birsürü gebede olmuştur , ben sadece adını görünce direk yazmak istedim yani eğer onda doğurmaya karar verirseniz gerçekten doğum sonrası bişeyi unutup unutmadığına dikkat edin derim🙏🏻