gulcin34 aşkım bu haftalarda normal. Yerleşme kanın bile olabilir veya farklı korkma ve böyle durumda acile git daha cok erkensin. Benim 7. Haftada gelmişti korkup gitmiştim kanama alanı yoktu korkma allaha sığın ve git ❤️ gebelikte tabiki hiç bir kanama normal değil ama ilk trimesterde doktorlar normal görüyor muayne şartıyla tabiki
Düşük riskin de varsa sadece wc ve yemeğe kalkarsın temizlik falan yapma haftada 10 günde bir eşin yapar bende şekerim düşüyordu hep yatıyordum. Doktorun dediği aya kadar yat canım