aylaamomm Merhaba arkadaşlar ☺️ hamilelikte yatma pozisyonu ilk aylarda önemli mi bilginiz var mı acaba insan sürekli sola yatamıyor
Gokturkmom_ aylaamomm ilk aylarda bi sorun teşkil etmiyor ben 17ye kadar yüz üstü uyuyordum sonrasında uyardı doktorum artık yeter yatma böyle diye 😅
melike180423 aylaamomm ilk baslarda onemli degil karnin buyudukce zaten istesen de rahat yatamiyosun o yuzden yatabiliyoken istedigin gibi yat 🥲
Minnaksever aylaamomm doktor bana senin rahat edebilecegin pozisyonda o da zaten ediyodur istedigin gibi yat dedi o zaman sırtüstü yatıyordum şimdi 21.haftalik oldu artık yatamiyorum genelde sola bazen sağa 😁
KurabiyeninAnnesi123 aylaamomm karnin büyüyene kdr istedigin pozisyonda yata bilirsin kuzum karnin büyüyünce istesen de yatamicaksn o yüzden ilkten kendini kısıtlama son zamanlar sag sol yatmaktan iki tarrafinda çüricek😂♥️
Zeynomsu aylaamomm 5 ay öncr doğurdum. Hp soluma yattım mideden dolayı şu an kemiğim acıyor soluma yatamıyorum bence sağ sol demgeli yatmalısın🙃