Merhaba kızlar ,
Sizlere bir sorum olacak benzer şikayeti olan varsa yardımcı olursa sevinirim 17. Haftamdan itibaren karnımda sertleşme başladı durumu doktoruma söylediğimde magnezyum verdi ve bol bol dinlenmemi söyledi rahim ağzı uzunluğuna baktı bebeğin suyuna baktı herşey normaldi şuan 19+4 teyim magnezyumu düzenli kullanıyorum ama bu akşamdan beri kasılmalarım arttı yarım saatte bir kasılmam oluyor ve karnımın sağ tarafını sanki birisi sıkıyor buna ek olarak vajina ağrısı da var ama dış dudaklarda ağrı sızlama gibi idrar yolu enfeksiyonu gibi bir yanma yok sızlama acı şeklinde normalde kontrolüme daha var ama yarın doktora gideceğim sanırım biraz korktum kasılmalarım akşamdan beri arttı benzer durum yaşayan var mı 19. Hafta için yarım saatte bir kasılma karın sertleşmesi ne kadar normal bilemedim sırt üstü yatıyorum sağa sola dönüyorum değişen birşey yok ilk gebelik rahim ilk defa bu kadar genişliyor onun da etkisi var mı bilemiyorum