Emos42 2princessmother erken doğum riskim var hep bebek doğdu butonunu görmeden doğurmak istemiyorum diyordum bugün gördüm şükürler olsun 😄
Bbgmsc 2princessmother o butonu görmek için gün sayıyordum, şimdi 37 haftalık olduk doğuma gün sayıyorum😅
2princessmother Emos42 benimde vardı iğnelerle 34 e kadar Götürmemiz dedi doktoruum şükür 34 olduk 🤲 Şimdi de gelmez eminim 😄🙈 hayırlı zamanda sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Emos42 2princessmother amin amin bende her an doğuracakmis gibi bekliyorum bakalım ne zaman gelecek 😄