skr0306 Edaacar-ozkan insandan insana değişiyor bence kimisi hemen oluyor kimisi olmuyor bence çok korkmuştum. Bundan ama çok şükür korktuğun gibi olmadı
esrpydn Rekor ben olabilirim sanırım 16 ay regl olmadım doktora gittim kan değerlerime baktı herşey normal dedi emzirmeye devam ettiğin sürece regl olmayabilirsin demişti. 16 aydan sonra her ay düzenli devam etti
Edaacar-ozkan esrpydn baya uzun sürmüş sizin de benim oğlum 3 ayına girecek bende regli olmadım uzun sürdüğünü biliyordum kimi hemen oluyor değişiyor demekki 😃