tomrisinannesii Kızlar merhabalar.Sabah sezaryen doğumum var. İkinci doğumum ama ister istemez korkuyorum. Vaktiniz varsa dua edermisiniz🥹
Emos42 tomrisinannesii Rabb’im sağ salim kavuştursun sizi 🤲bir gün şafak doğan güneş demek için bekliyorum hemde korkuyorum 🤦🏼♀️
aden026 tomrisinannesii cuma günü de bizim şafak doğan güneşimiz olacak, sağlıkla en kolay şekilde rahat şekilde sürecinizi tamamlarsiniz inşallah 🙏🏻🙏🏻 sizlerde bize dua edin lütfen 🤍🤍🤍🤍
tomrisinannesii Emos42 Amin inşallah cümle hamileler ile birlikte🤲🏻 zaman hızlı geçiyor canım Rabbim sanada bu günleri nasip etsin korkularını dindirsin 🤲🏻🌺
tomrisinannesii aden026 Rabbim hepimize sağlıklı, sıkıntısız az acılı doğumlar nasip etsin inşallah🤲🏻