Ymrtsy Selam kızlar Nub teorisi ile cinsiyet tahmini yapıyorum ultrasyonları atın bakalımmm🥰 Not:Tahminlerim %100 değildir.sadece teoriden yola çıkarak bakıyorum %20 yanlış çıkabilir 🤗
sevvalak Ymrtsy Merhabaa bizim doktorumuz bize 5 aya kadar kız dedii ama bu usg görüntüsünde erkek denildi kafam çok karışık o yüzden 😅 Sizce bu usg kızmı erkekmii
asel16ikra Ymrtsy https://mutluresim.com/image/zt4bgl https://mutluresim.com/image/zt4oiV https://mutluresim.com/image/zt4lMP merhaba☺️🦋
aysedylmz Ymrtsy ay hadi inşallah başından beri hissimiz de hayalimiz de kız olması sağlıkla inşallah