Arkadaşlar merhaba 17 haftalık oldum elhamdülillah iyi gidiyor yanlız çatlamalar başladı ikinci gebeliğim ilk gebeligimde krem kullandım fakat nafile ise yaramadı ve üzerinden de zmaan geçti şuan bildiğiniz kesin sonuç veren krem veya yağ öneriniz var mı?