Bugün hamile olduğumu öğrendim programa göre 4+3 bir oglum var aralikta 3 yaşına girecek. Aslında hiç düşünmüyordum. Ne hissedecegimi bilmiyorum. Oğluma bakınca aglayasim geliyor. Duygu durum bozukluğu yaşıyorum resmen. Kalp atışlarıni 6 haftadan sonra duyduğumuz için beklemek istiyorum. Ama ya dış gebelikte? Kafamda böyle sorular var. Sizce gitmeli miyim hemen?