anonimhamis Kızlar yüzünde kordon vardı çok göremedik bebek hareket ettikçe kordondan kurtulur değil mi doktor hareket ettikçe pozisyon değiştikçe kurtulur bişey değil dedi
Zuluss anonimhamis benim kızım doğarken 3 defa boynuna dolanmıştı kordon aç aç bitmiyordu😄ama çok Şükür bir şey olmadı
Tugbasahin123 Hiç bise olmaz canım benim de en som gittiğimde yüzüne gelmişti çok göstermedi kendini o duzeliyorki hareket ettikçe